Condicions

Atenció, serveis i assistència veterinària

  • L’Hotel caní el  Vilà es compromet a facilitar a la vostra mascota una estància agradable amb espai suficient, mesures higièniques adequades i menjar d’alta gama.
  • El gos sortirà com a mínim 2 vegades al dia a les zones d’esbarjo i se li donarà l’oportunitat de relacionar-se amb altres gossos – si la seva conducta ho permet – sota la vigilància contínua del nostre personal altament qualificat. Per aquesta raó, és important informar del comportament del gos i de la seva sociabilitat, sobretot si és agressiu amb les persones o amb els altres animals, en aquest cas serà necessari l’ús de morrió.
  • És important que aquell que sol·licita plaça a l’Hotel caní el Vilà  garanteixi que l’animal no té – ni ha tingut en els 20 dies anteriors a la data d’entrada – cap malaltia infecto-contagiosa i, en el cas que sigui femella, també ha de garantir que no es troba en zel en el moment de l’estada a la residència.
  • L’animal ha d’estar correctament desparasitat – interna i externament – i ha d’anar protegit de manera efectiva contra paràsits externs i mosquits; a més d’estar al dia de les vacunes trivalent , pentavalent o heptavalent contra les malalties comunes i dur el microxip identificador reglamentari.
  • L’ Hotel caní el Vilà recomana que el vostre veterinari us aconselli respecte les possibles mesures preventives a adoptar per al vostre gos, entre les que recomanem i obligatòria per estades de més de 3 nits, és la vacuna Nobivac KC o  Versican Plus BbPi in contra la traqueobronquitis infecciosa, ja que és una malaltia infecciosa que es pot contagiar fins i tot 15 dies després de la data de curació.
  • En el cas que la vostra mascota hagi de prendre qualsevol medicació, s’ha d’indicar per escrit el nom del medicament i la dosis diària a prendre.
  • El propietari de l’animal, o en el seu defecte, la persona que realitza la sol·licitud d’estada, autoritza a l’Hotel caní el  Vilà a fer ús dels serveis veterinaris que consideri necessaris per garantir la salut del vostre animal, així com a prendre decisions sobre qualsevol incident o contratemps que pugui sorgir en relació al seu estat de salut. Qualsevol d’aquestes actuacions seran realitzades i supervisades per un veterinari col·legiat.
  • L’Hotel caní  el Vilà es compromet  a  avisar  ( sempre que sigui possible), al  client  de  qualsevol incidència  amb la major brevetat possible, a través del  telèfon de contacte facilitat a l’efecte.

Sistema de reserves

  • Prèviament a l’inici de l’estada de l’animal a la residència, s’establiran les dates d’entrada i de sortida que, òbviament, s’hauran de respectar. En cas que aquestes s’haguessin de canviar, és imprescindible avisar amb suficient antelació.
  • Els dies reservats s’hauran d’abonar completament encara que vostè vingui abans a buscar la seva mascota.
  • Les entrades  podran ser realitzades dins de l’horari establert, és a dir, a partir de les 11:00 a 13 i de 17 a 20 hores. Les sortides, en canvi, s’hauran d’efectuar de les 11:00 fins a les 13:00. Si la sortida és per la tarda, l’Hotel caní el Vilà es reserva el dret de cobrar un suplement de mig dia.
  • La disponibilitat que s’indica a la web pot variar si el sistema no s’ha actualitzat correctament, per la qual cosa, l’assignació d’habitació i dels serveis resten sempre subjectes a l’aprovació i posterior enviament de la reserva en format “pdf” (malgrat s’hagi fet el pagament per “PayPal”). En el cas que no hi hagi disponibilitat real d’habitació i serveis i que, per tant, no es pugui dur a terme la reserva, l’Hotel caní el Vilà us farà el reemborsament de la quantitat pagada.
  • Si es decideix anul·lar la reserva posteriorment, el dipòsit o pagament a compte no es retornarà. Es quedarà, però, un cupó disponible per a una propera reserva dins del termini d’un any a la data de la reserva cancel·lada.
    Tot i així, si s’acorda la devolució per algun motiu, es cobrarà 30€ en concepte de despeses de gestió de la reserva.
  • Excepcionalment, el preu acordat de l’estància o el transport del gos pot variar si sorgeix algun contratemps  (necessitat de donar-li medicació, visita al veterinari, durada de transport…etc)
  • Si teniu més d’una mascota, heu de desplegar la casella de addicionals i tria l’opció, el preu varia un 50% per gos addicional.
  • El servei de transport contractat pot ser modificat o cancel·lat per motius externs.

Descomptes/promocions i ofertes

  • Els descomptes que aplica la plataforma de reserves, són en funció dels dies reservats i no són acumulables a altres ofertes.
  • Al mes d’agost s’exclouen tota mena de descomptes i ofertes i l’estada mínima és de 2 nits.

Protecció de dades personals

  • Per mitjà d’aquest lloc web, es recullen les dades de caràcter personal  necessàries per a la gestió i manteniment d’alguns dels nostres serveis. Aquestes dades seran incloses en els nostres fitxers, que es troben convenientment inscrits en el registre de l’Agència de protecció de dades.
  • Sense perjudici de les finalitats que en cada cas s’indiquen, aquesta informació serà guardada i gestionada amb la deguda confidencialitat, aplicant les mesures de seguretat informàtica que estableix la legislació aplicable per impedir l’accés a l’ús indegut de les seves dades, manipulació, deteriorament o perduda.
  • En qualsevol moment vostè podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació o cancel·lació en relació amb les seves dades, dirigint una sol·licitud a l’adreça del titular dels fitxers.
Open chat
Hola, en que el puc ajudar?